1 Nog 2 nachtjes. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu 1 Nog 2 nachtjes. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu

1 Nog 2 nachtjes.

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

25 April 2015 | Nederland, Hoorn

3,2,1, GO……………
Bijna, …………………. wel klaar met werken, de vakantie is begonnen.
Op Leekerweide is alles afgerond, opgeruimd, uitgezwaaid en gedag gezegd, tot over,….… zoveel weken, heel erg bedankt lieve collega's, doeidoeizwaaizwaai….
Het is druk geweest de laatste tijd en we hebben alles goed doorgenomen, ik kan 'gerust' op pad.
Hier is inmiddels alles reis- en vertrekgereed gemaakt. De hele ronde gehad en de KIP in reisstand gezet. Dat is allemaal klaar.
Als Engel op pad gaat, is dat allemaal in orde.
De tas is gepakt, niks meer aan doen, genoeg is genoeg en mooi op gewicht zo. Schoon aan de haak, +_9.00 kg!!!
Zelf ben ik ook startklaar, het mag zondagmiddag worden, Schiphol, here we come! Veuling, rooster je beste piloot maar in en Bilbao, ik ben in aantocht.
Twee nachtjes daar, er is heel veel te zien heb ik al gelezen, dus een dagjeaandewandel in de Baskische stad!
Ik laat me verrassen in "the old town" en zeker op de "Plaza del Mayor".
Afgelopen avond naar een lezing geweest van Henk Spijkerman, die is in 2013 vanaf Heerenveen naar Santiago gewandeld, prachtig verhaal. Leuk, dezelfde periode als mij en er staan zelfs bekenden op een van zijn presentatiefoto's, dat is heel leuk om te zien en ook zo onverwachts.
Al met al een heel waardevolle avond zo voor mijn start.
Van een vriend kreeg ik nog een mooie zelfgemaakte schelp van speksteen en neem die mee op reis. Ook weer vele succeswensen per post en in berichtjes. Bijzonder attent!
(alle kaarsopsteekwensen worden ingewilligd...... )
Zo raak ik al aardig op dreef. Morgen een koffierondje met Caminovrienden en een vriendenborrel.
Dan mag het zondag worden. Klaar en gaan!!!!
Het volgende berichtje komt ws vanuit Spanje, waar en wanneer is ook voor mij een vraag.
Het hangt af, waar en hoeveel verbinding er is en ik hoop dat er hier en daar een retro-computer staat waar ik de stukjes mee kan plaatsen. Met de telefoon kan het wel maar is zo'n gepiel.
Voor iedereen een hele mooie koningsdag en meimaand. Als er iets te vieren is, veel gezelligheid. De telefoon probeer ik onder in de tas te laten en apjes en of berichtjes laat ik vrijwel onbeantwoord. In de verslagen probeer ik alles een beetje beeldend te vertellen.
Hasta la Pasta en tot over een paar dagen, Adios Amigos, Ans.


  • 25 April 2015 - 06:26

    Frans Schepers:

    Hallo Ans,
    Een heel goede reis, buen camino en ik ga je volgen.
    Voor mij nog 25 dagen en dan ben ik ook op weg.
    Groet
    Frans

  • 25 April 2015 - 06:34

    Vronie:

    Dat wordt weer genieten, ook voor ons. Top Ans je doet het zomaar weer! Liefs en die HUG kom je halen.

  • 25 April 2015 - 09:42

    Judith Bleeker :

    Gaaf Ans. Heel veel succes en heerlijk genieten!

  • 25 April 2015 - 09:43

    Ralph En Wilma:

    Hoi Ans,

    Te lang geleden maar zeker geen onwil. Zaten veel in Spanje en nog zo veel andere dingen. Niet uit het hart hoor. Mooi om te lezen dat je weer grootse plannen hebt. Veel succes, geluk en moois. We volgen je.

    liefs en knuffel.

  • 25 April 2015 - 12:53

    Anneke Coevert:

    hoi Ans, weer een mooie trip maken? Geweldig! Ik hoop je weer te volgen. Veel plezier!

  • 25 April 2015 - 13:24

    René Stam:

    Lieve Ans,
    heel veel plezier met je tweede camino. Geniet van elke stap.
    In gedachten loop ik met je mee.
    xxx

  • 25 April 2015 - 13:48

    Theo Ligthart:

    Lieve Ans

    Weer een geweldig avontuur.
    Waar je ook bent en loopt, kijk om je heen en geniet van de dingen die je ziet. Er is zoveel moois.
    Let op je zelf en maak er een prachtige herinnering van.

    Liefs
    Theo

  • 25 April 2015 - 19:30

    Ton En Vrony Loos:

    Hoi Ans, Ton en ik wensen je heel veel plezier en een prachtige wandeling, we gaan je zeker weer volgen.
    liefs Ton en Vrony

  • 25 April 2015 - 19:51

    Lex:

    Nou, daar gaat ze weer. Andere route, nieuwe uitdagingen. Maar ...... De gele pijlen blijven hetzelfde. Volgen dus maar.

  • 30 April 2015 - 18:05

    Liesbeth:

    Hoi Ans,

    als het goed is heb je de eerste kilometers al achter de rug. Ben benieuwd hoe het je vergaat.
    Het weer is nog wat matig volgens de berichten maar wat je al zei: het kan alleen maar meevallen.
    Heel veel wandelplezier verder en ben benieuwd naar je eerste verslag.
    Lieve groet, Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Ans Zonneveld-Stuifbergen Woont in Blokker met Engel Zonneveld Werkt al 23 jaar op Leekerweide als Coordinator van Team Voeding Ik word in mei 2015, 60 jaar en trakteer Engel op een ritje met de Kip naar Finesterre, waar ik naar toe wandel vanaf Oviedo. Totaal zo'n +_ 400 mooie km De start van de wandeling is zo +_ eind April / Mei en wil er ongeveer 20 dagen over doen.

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 24019

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 31 Mei 2015

Vanaf Oviedo op de Camino!

Landen bezocht: