answeeraandewandel.waarbenje.nu - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu answeeraandewandel.waarbenje.nu - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu

answeeraandewandel.waarbenje.nu

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

06 April 2014 | Nederland, Hoorn

Zo, midden in de toneeldrukte een zondagje niksnopponada, geen wandeling, even een dag gewoon van alles en nog wat en toch niksig doen. Het is heel bedrijvig geweest de laatste weken en aankomende week zijn de laatste repetities en uitvoeringen, zondag 13/4 kan alles weer naar zolder en hebben we zomervrij, op naar de wandelingen en vakantie! Over 5 weken zijn we al in Spanje, heerlijk, we kijken er naar uit en zijn benieuwd hoe dit weer zal zijn. 2 Weken in een appartement in Sitges en van daaruit uitstapjes en wandelingen maken.
Op naar de Costa en het Spaanse goede leven!
We tellen af, Adios Amigos!

• 06 April 2014 - 15:33

Riet :

Hoi Ans...zie bij toeval dat je vandaag ook van de regen geniet (dus niet!) en was op zoek naar iets... Zie ik dit voorbij komen! Dus voor jou volgend jaar ook weer een uitdaging... Zo zit ik verschrikkelijk in dubio...ik wil heel graag vanuit Groesbeek gaan lopen...wel zo'n 4 maandjes...wil ook niet overhaast te werk gaan! Ikzelf ben er al wel uit, maar tja, heb hier ook nog wat thuis zitten, zeg maar! Komt tijd, komt raad!! Fijne zondag nog, inmiddels een flauw zonneke hier... Doei xx

Ans

Ans Zonneveld-Stuifbergen Woont in Blokker met Engel Zonneveld Werkt al 23 jaar op Leekerweide als Coordinator van Team Voeding Ik word in mei 2015, 60 jaar en trakteer Engel op een ritje met de Kip naar Finesterre, waar ik naar toe wandel vanaf Oviedo. Totaal zo'n +_ 400 mooie km De start van de wandeling is zo +_ eind April / Mei en wil er ongeveer 20 dagen over doen.

Actief sinds 10 Maart 2014