Naar Spanje / Ronchevalles - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu Naar Spanje / Ronchevalles - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu

Naar Spanje / Ronchevalles

Door: Angel y Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

02 Oktober 2014 | Nederland, Hoorn

Hallo familie en vrienden,

Vandaag de werksleutel opgehangen voor een pauze van ruim 3 weken. De vakantie is begonnen!

We reizen zondag oktober af naar Spanje, met een overnachting in Saintes en dan door voor 3 nachtjes in Pamplona.
Even de boel verkennen en de sfeer proeven.
Donderdag 9 oktober gaan we in de loop van de middag naar Roncesvalles, het plaatsje, Klooster, waar we gaan vrijwilligen voor de wandelaars voor 2 weken.
Het houdt in dat we de wandelaars ontvangen, inschrijven, stempelen, de plaatsen en bedden wijzen, een wasje voor ze draaien, boodschapje halen, blaren plakken....en in de vroege morgen, na het wekken met mooie muziek..... zorgen wij dat ze gepakt en gezakt weer hun "Camino" richting Santiago kunnen vervolgen zoals ik dit vorig jaar heb gedaan. Dan is het ontbijt- en schoonmaaktijd, en in de middag begint dit weer. Tussendoor wat vrij en en lang lunchen!!
We zijn voor de komende weken onder de pannen en zullen in de loop van zondag 26 oktober weer thuis zijn.
Het is een hele rit maar doen er een overnachting in. We hebben er zin in maar ook wel spannend. Er zijn daar nog 4 Nederlandse vrijwilligers, hebben al kennis gemaakt en 2 Spaanse dames.
Roncesvalles is een heel klein plaatsje in de Pyreneeën, nog net aan de bergachtige kant, het ligt er zeer schoon te wezen!

We willen toch zo af en toe wat op de weblog zetten en die staat onder naam van;

answeeraandewandel.waarbenje.nu

Mocht er onverhoopt een bericht zijn, heb je je ons 06--- nummer.

We wensen iedereen nog heerlijke nazomerweken en voor de Bakkummers een SKOFTIG mooie kermis.
Ben je jarig of heb je wat te vieren deze weken, wij proosten gewoon elke dag op alles en iedereen, Carpe Diem en Proost!

Gran saludo y abrazo de Angel y Ans.

Tags: Hospitaleren

Ans

Ans Zonneveld-Stuifbergen Woont in Blokker met Engel Zonneveld Werkt al 23 jaar op Leekerweide als Coordinator van Team Voeding Ik word in mei 2015, 60 jaar en trakteer Engel op een ritje met de Kip naar Finesterre, waar ik naar toe wandel vanaf Oviedo. Totaal zo'n +_ 400 mooie km De start van de wandeling is zo +_ eind April / Mei en wil er ongeveer 20 dagen over doen.

Actief sinds 10 Maart 2014