Vanaf Oviedo naar Muxia. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu Vanaf Oviedo naar Muxia. - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Ans Zonneveld - WaarBenJij.nu

Vanaf Oviedo naar Muxia.

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

10 Maart 2014 | Nederland, Hoorn

Hoe een "gewone" vrije maandag toch heel bijzonder kan worden
om _ 11.40 uur.......

Al geruime tijd loop ik te dubben, wat en waar ga ik in 2015 aan de wandel..........Ben natuurlijk net terug van Camino De Frances, gelopen in 2013.
Naar Santiago/Muxia, dat is weer het einddoel, maar waar start ik dan, hoeveel km, hoelang zou ik vrij kunnen en dat soort vragen spookte zo door mijn hoofd. Ik mis de uitdaging, en het uitkijken naar.....het wandel- en pelgrimsvirus heeft mij te pakken, positief dan hoor!

Ja, ik ga weer op pad, een mooi vooruitzicht voor de komende periode en ga me focussen +_op 450 km wandelen over vreemde paden, door bossen, over bergen en bruggen, nieuwe mensen, andere herbergen, als het maar de gele pijlen zijn die ik volg, dan komt het goed. De start willen we plannen ergens einde april om na 5/6 weken weer thuis te zijn.

Opnieuw is het wikken en wegen, welke gids en/of routeboek, wat mee en wat vooral niet...

De route zal ik vanaf Oviedo beginnen, door naar Santiago en de kust Muxia, waar Engel dan inmiddels met de KIP zal zijn. Die vindt het ook een leuke uitdaging, "Ik kom je ophalen hoor"!

Zo, dit staat op papier, maandag 10 maart 2014, 14.00 uur.

Net terug van een rondje van 1 3/4 uur, een goede start in heerlijk zonnig lenteweer.
Je hoort nog van me.

Tags: Blokker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Ans Zonneveld-Stuifbergen Woont in Blokker met Engel Zonneveld Werkt al 23 jaar op Leekerweide als Coordinator van Team Voeding Ik word in mei 2015, 60 jaar en trakteer Engel op een ritje met de Kip naar Finesterre, waar ik naar toe wandel vanaf Oviedo. Totaal zo'n +_ 400 mooie km De start van de wandeling is zo +_ eind April / Mei en wil er ongeveer 20 dagen over doen.

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 23991

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 31 Mei 2015

Vanaf Oviedo op de Camino!

Landen bezocht: